مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-30سياسي

فیلم| روایت عاشقانه های یک تکاور نظامی با اهل و عیال


در این گزارش گفت وگویی با خانواده سردار شهید عزت الله سلیمانی به بهانه سالگرد شهادت این فرزند چهارمحال و بختیاری در دفاع از حریم آل الله را ملاحظه می کنید.

- شهید سلیمانی پدر خانواده ای است که خداوند دو فرزند به آن ها عنایت کرده است پسرانی که هنوز پررنگ ترین خاطره از پدرشان در یاد آن ها اهمیت ویژه ای است که پدر برای خانواده اش قائل بوده است.

امروز روزی است آرام، متصل به فصل پاییز، از صبح درگیر آن بودیم که چه شد که با وجود آن قلب رئوف توانست قید زن و بچه را بزند و رهسپار دهانه آتشفشان شود؟ خدا به ما علی ندیده ها، شهدای مدافع حریم آل الله را نشان داد تا حتم کنیم که برای شهید شدن خیلی هم لازم نیست یکی از چهارده معصوم باشیم! شهید عزت الله سلیمانی که بود؟ سردار سلیمانی در روستای مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد، پدرش روزعلی، یک کشاورز بود.

وی از یادگاران دوران دفاع مقدس در گردان تکاور حضرت امیر(ع) تیپ 44 سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بود که ماه ها و سال ها به منظور امنیت مرزهای غرب کشور (کردستان) برای مبارزه با منافقین، گروهک های دموکرات، کومله و پژاک حضور چشمگیر و مؤثری داشت.

آخرین سِمت وی در زمان حضورش در ایران، فرماندهی گردان تکاور تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بود که در حین ماموریت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| روایت عاشقانه های یک تکاور نظامی با اهل و عیال

فیلم| روایت عاشقانه های یک تکاور نظامی با اهل و عیال